kelet-afrika közelebbről

a habub egyfajta homokvihar, ami többek között szudánban is megfigyelhető.

Címkék

És megint ülnek rajta

2008.09.12. 21:17 - fehér emi

A tegnapi napom azzal telt, hogy a kívánt dokumentumokat fénymásoltam, szkenneltem, emaileztem, valamint orvosi vizsgálatra és tüdőszűrésre mentem. Persze az egész egy vicc, mit értenek majd vajon a magyarul, cirádás betűkkel megírt diplomámból? Nem akarom nagy dobra verni, de az alkalmassági vizsgálat is nyilván bemondásos alapon zajlott, a tüdőszűrésért meg otthagytam 3200 forintot csak azért, mert nem kerületi lakos vagyok, hiába lobogtattam a beutalót.

Szóval elküldtem mindent és igyekeztem cc-zni az egész vogon bagázst, és vártam. Egyiküktől jött egy válasz, mely szerint az egész biztos, hogy Kartúmban fogok kezdeni, és az is, hogy Dárfúrba nem fognak áthelyezni. Viszont bármelyik másik regionális állomáshelyre akár igen. A központból viszont annyi jött csak, hogy köszi, megkaptuk. A sietségem tehát valószínűleg elhamarkodott volt, és ismét csak várhatok egy darabig a végső, kötelező, ámbár formális motivációs interjúra.

Végülis, ha azt veszem alapul, hogy tavaly karácsony környékén adtam be a jelentkezésemet, akkor az azóta eltelt kilenc hónap nem is olyan sok.

Címkék: szudán indulás előtt

A bejegyzés trackback címe:

https://habub.blog.hu/api/trackback/id/tr60660917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása